Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί δεν έχω λάβει email με την επιβεβαίωση της αίτησής μου;

Βεβαιωθείτε ότι έχετε πληκτρολογήσει σωστά το email σας.
Ελέγξτε το φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (Spam/Junk email).

 Έλαβα την κάρτα Ασφαλιστικός Γονέας - Lifecard. Είναι πιστωτική;

Όχι, δεν είναι πιστωτική κάρτα, δεν έχει συνδρομή και δεν μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για αγορές. Εφόσον έχετε επισκεφθεί μία από τις συνεργαζόμενες με την Ευρωπαϊκή Πίστη επιχειρήσεις και έχετε πληρώσει στο ταμείο, δίνετε την κάρτα σας στον υπάλληλο για ενημέρωση. 

 Μπορώ να ενημερώνω την κάρτα Ασφαλιστικός Γονέας - Lifecard σε οποιοδήποτε κατάστημα;

Η κάρτα Ασφαλιστικός Γονέας - Lifecard ενημερώνεται μόνο στα καταστήματα που συνεργάζονται με την Ευρωπαϊκή Πίστη.

 Επισκέφθηκα μία συμβεβλημένη επιχείρηση και δεν ενημέρωσαν την κάρτα μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αν δεν εξυπηρετηθήκατε λόγω κάποιου τεχνικού προβλήματος ή η κάρτα σας έχει φθαρεί και χρειάζεται αντικατάσταση, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 210 8119690 ή μέσω email στο helpcustomer@europisti.gr και ενημερώστε μας για τις λεπτομέρειες της αγοράς σας.

 Έχασα την κάρτα μου. Τι πρέπει να κάνω;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 210 8119690 ή μέσω email στο helpcustomer@europisti.gr και ζητήστε να σας αποσταλεί νέα κάρτα Ασφαλιστικός Γονέας - Lifecard.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 210 8119690 ή μέσω email στο helpcustomer@europisti.gr και ζητήστε αλλαγή των στοιχείων σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου